❤️ Eidsa har signert – sulten på en ny sesong i Eidsiva Arena! 💙
Publisert: 1 min lesing

Joakim Eidsa Arnestad er klar for en ny sesong i Lillehammer-drakta, og vi er svært glade for å ha ham med videre!
– Det skal bli spennende og gøy å komme på is igjen i august. Det er alltid en ekstra spenning rundt nye spillere og hvor vi står som lag inn mot sesongen. Jeg forventer at vi skal ta nye steg og bygge videre på det vi startet i fjor, sier Eidsa Arnestad.
Han peker også på betydningen av å skape engasjement både på og utenfor isen:
– Vi ønsker å være et lag og en klubb som engasjerer på en positiv måte, og som tiltrekker enda flere supportere til kampene våre. Vi er en sulten gjeng som virkelig har lyst til å vise oss frem denne sesongen.
Vi gleder oss til å se Joakim tilbake på isen 💙🏒