Revansjelysten Nilsson klar for nye utfordringer i Lillehammer🔥

Publisert: 2 min lesing

David Nilsson fortsetter i Lillehammer

Lillehammer Ishockeyklubb kan med glede meddele at David Nilsson har signert en ny avtale og blir med videre inn i kommende sesong.

Den svenske backen kom til klubben foran forrige sesong og har blitt en viktig del av spillergruppen, både på og utenfor isen. Nå er han klar for å fortsette utviklingen i Lillehammer-drakta.

– Jeg føler at jeg fortsatt har mye å utvikle som hockeyspiller, og jeg har lyst på revansje etter forrige sesong. Målet er å bidra til at vi blir enda bedre, både som lag og individuelt, sier Nilsson.

Tiden i Lillehammer har gitt et sterkt inntrykk på 24-åringen, som trekker frem både miljøet og utviklingsmulighetene som viktige faktorer.

– Det har vært veldig positivt. Det er en klubb der alle tar vare på hverandre, med gode muligheter for utvikling og en spillergruppe som trives godt sammen.

Inn mot 2026/27-sesongen ser Nilsson et lag som har gode forutsetninger for å ta nye steg.

– Vi har mange spillere som tar nye steg i utviklingen sin, og ved å konkurrere hardt på trening kan vi bygge videre inn mot sesongen.

Til supporterne kommer han med en tydelig melding:

– Det finnes stort potensial i Lillehammer, og sammen med supporterne skal vi fortsette å bygge klubben videre og skape bedre tider.

Vi er svært glade for å ha David med videre og ser frem til å følge utviklingen hans i Lillehammer-drakta også de kommende sesongene.

Velkommen tilbake, David!